Рейтинг
0.00
голосів: 0
Сила
0.00

Припави ТМ "Деко"

ТОВ Торговий Дім «Любисток» почав свою діяльність у 2003р. як невелике торгово-виробниче підприємство. На сьогоднішній день компанія є провідним на вітчизняному ринку виробником спецій, приправ і кондитерських добавок.
За час роботи на ринку компанія завоювала репутацію надійного ділового партнера і відомого виробника високоякісних продуктів. Ми здійснюємо повний цикл підготовки, виробництва та реалізації спецій, приправ, кулінарних добавок, кондитерських декорацій і великодніх прикрас.
Динамічний ріст компанії обумовлений правильно обраної стратегією розвитку, високим рівнем менеджменту, кваліфікації співробітників і управлінського персоналу, впровадженням у виробництво сучасних технологій, постійним удосконаленням асортиментного ряду.
Ми переконані, що успішність у співпраці зі споживачами та діловими партнерами визначається рівнем довіри. Тому ми працюємо за принципом «зроби крок назустріч ».
Компанія розвиває взаємовигідні відносини з закордонними та українськими виробниками спецій і прянощів, бере участь у міжнародних виставках, організовує роботу представників в регіонах.
Пріоритетами діяльності компанії є:
  • орієнтація на задоволення запитів споживачів, як в ціновій, так і в товарній політиці ;
  • тривалі взаємовигідні відносини з партнерами, орієнтація на нові ринки ;
  • залучення інвестицій для удосконалення матеріально -технічної бази, реалізації нових перспективних проектів ;
  • розробка і випуск інноваційних ексклюзивних видів продукції, що не мають аналогів на вітчизняному та зарубіжному ринках.

ТМ Простоквашино "по-домашньому"

«Простоквашино «По-домашнему» — это продукты с уникальной консистенцией и вкусом, потому что они сквашиваются прямо в упаковке с помощью живых бактерий так, как это всегда делали в деревнях. Поэтому «самосквашенные» продукты имеют густую консистенцию, которой можно насладиться если съесть ложкой, а можно встряхнуть, сделать более жидкими и выпить.
В наших супермаркетах Вы можете найти сметану, закваску и простоквашу «Простоквашино «По-домашнему». Желаем приятного аппетита!

Пасхальна пропозиція 2014


Підготуйтесь до Пасхальних свят разом з супермаркетом Гранд — заощаджуйте час та кошти
Пасхальна пропозиція:
  • Рулет з омлетом, кг — 59.99
  • Рулет з ковбасою, кг — 59.99
  • Рулет«Царський», кг — 59.99
  • Ковб.Бородинська н/к 2г \Імпульс\ — 44,99
  • Масло «Нікольська Слобода» 73% 180г — 10,99
  • Шоколад «Мілка» молочний 90г — 8,54
  • Цукерки «Конті» Есферо крем 154г — 26,99
  • Цук. «Candy Nut» з арахісом, кг — 49,99
  • Вода мінер. «Свалявська» 1.5л — 2,99
  • Пиво «Мінське» Жигулівське 0,5л — 5,19
  • Пиво «Туборг Грін» ж/б 1л — 11,54
  • Пиво «Львівське» 1715 пет 2л — 15,47
  • Майонез «Торчин» делікатесний д/п 670г — 10.64
  • Горошок «Верес» зелений із мозк сортів ж/б 420г — 8.99
  • Кукурудза «Hame» солодка ж/б 340г — 6.49
  • Фольга «Фрекен Бок» 10м +рукав для запікання 2м — 10,99
  • Пергамент «Фрекен Бок» 15м+плівка 10м — 8.99
  • Hапій «Пепсі» 2л — 10.99
  • Hапій «Біола» Тархун 2л — 6.99
  • Сік «Садочок» виноградно-яблучний 2л — 15.99
  • Гірчиця «Торчин» козацька нова д/п 140г — 2.99
  • Сухофрукти Ізюм Світлий, кг — 31.34
  • Горілка «Hемирів» штоф 0,5л — 31.99

ТМ Інко-Фуд ковбаси з білоруською якістю


Асортиментний перелік складає більше 500 найменувань продукції, що випускаються під торговими марками «ІНКО-ФУД» і «Білоруська традиція».

Торгова марка підприємства сегмента Premium і Medium — «Білоруська Традиція», орієнтована на споживачів, які шукають різноманітність і унікальність смаків і висувають високі вимоги до якості й естетиці продукту. Це ковбаси сирокопчені, продукти зі свинини запечені.

«ІНКО-ФУД» — це бренд масового цінового сегменту « Середній» і « Вище середнього ». Включає різні види варених, напівкопчених і варено -копчених ковбас, шинок рубаних, копчено- варених делікатесів, а так само сосиски, сардельки, напівфабрикати швидкого приготування, м'ясні паштети.

Тістечко "Ніжне"

Шукайте «Весінню насолоду» — чергову новинку від супермаркетів Гранд — Тістечко «Ніжне».
Тістечко Ніжне